Po zatwierdzeniu zakupów zostaniesz obciążony kwotą zamówienia
W rezerwacji
Za system dostaw odpowiada nasz partner, firma przewozowa. Jest on oparty na harmonogramie spotkań, w których podejmujesz decyzje.
Dzięki temu możesz zaplanować dostawę w zależności od swojej dostępności.
Jak to działa? To bardzo proste:
? Będziemy Cię informować o postępie realizacji Twojego zamówienia w sekcji „Moje zamówienia” na Twoim koncie Cazeboo.
? Nasz partner wyśle Ci wiadomość SMS na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego.
? Ta wiadomość oferuje Ci daty harmonogramu dostaw
? Zostaniesz poproszony o podanie daty programowania dla każdej paczki wchodzącej w skład Twojego zamówienia (następnie możesz zaprogramować je na tę samą datę, aby uprościć odbiór zamówienia).
W Cazeboo z przyjemnością informujemy, że dostawa wszystkich naszych produktów jest bezpłatna. Dzięki temu nie będziesz musiał ponosić żadnych dodatkowych kosztów za dostawę zamówień.
W przypadku zamówień, w których wszystkie produkty widnieją jako „Dostępne w magazynie”, staramy się przygotować zamówienie w ciągu 24 do 48 godzin. Terminy dostawy każdego produktu są wyraźnie podane na stronie internetowej Cazeboo i w takich przypadkach nie przekraczają 5 dni roboczych.
W przypadku zamówień obejmujących zarezerwowane produkty, przygotowanie i dostawa odbywają się w najdłuższym możliwym terminie, aby umożliwić Ci otrzymanie całego zamówienia w jednej przesyłce.
Jeśli zależy Ci na szybkim otrzymaniu produktów dostępnych w magazynie, zalecamy złożenie dwóch osobnych zamówień. Pierwsza kategoria będzie zawierać produkty dostępne w magazynie, druga zaś produkty oczekujące na dostawę.
Obecnie dostarczamy nasze produkty do około dwudziestu krajów w Europie: Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Portugalii, Hiszpanii, Włoch, Belgii, Holandii, Polski, Danii, Rumunii, Chorwacji, Grecji, Słowenii, Słowacji, Węgier, Czech, Litwy i Łotwy.
Uwaga:
Ważne jest, aby utworzyć konto w kraju, do którego ma zostać dostarczone zamówienie.
Na przykład, jeśli mieszkasz we Francji i chcesz, aby Twoja przesyłka została dostarczona do Francji, konieczne jest założenie konta na stronie cazeboo.fr.
W przeciwnym razie nie będzie można dostarczyć zamówienia do tego kraju.
Obecnie nie wysyłamy na wyspy. Pracujemy nad szybką poprawą tej sytuacji i będziemy Państwa informować, kiedy Cazeboo będzie mogło dostarczać produkty do tych obszarów.
Dostawy za pośrednictwem współpracującej z nami firmy kurierskiej odbywają się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się na wybrany przez Ciebie termin.
Dzięki temu możesz spokojnie ustalić datę dostawy i być dostępnym przy odbiorze zamówienia.
Zachęcamy do kontaktu z biurem obsługi klienta naszego przewoźnika DPD i przygotowania numeru przesyłki. Będziesz mógł wspólnie z nimi ocenić przyczyny braku terminów dostaw.
Zalecamy kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy. Jednocześnie prosimy o kontakt z naszym partnerem kurierskim w celu zaktualizowania adresu i/lub podania dodatkowych informacji na temat adresu dostawy.
Czasami występują opóźnienia w aktualizacji informacji o linku śledzącym. Radzimy powrócić do linku następnego dnia.
Jeżeli to nie rozwiąże problemu, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego obsługi posprzedażowej, wybierając sekcję „Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące mojego zamówienia”.
W przypadku zamówienia produktów zarezerwowanych istnieje możliwość złożenia wniosku o anulowanie zamówienia za pośrednictwem formularza kontaktowego. Wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem anulowania, gdy tylko zamówienie zostanie anulowane. Jeśli zamówisz produkty dostępne w magazynie, anulowanie zamówienia nie jest już możliwe w trakcie przygotowywania i wysyłki zamówienia. Zalecamy skontaktowanie się z obsługą klienta za pomocą formularza kontaktowego w celu ustalenia najlepszego rozwiązania umożliwiającego anulowanie zamówienia po jego wysłaniu.
Dostawy realizowane są zazwyczaj w dni robocze w godzinach 8:00-18:00.
W przypadku zamówienia produktów z rezerwacją, możesz skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy, aby oszacować, czy możliwa jest zmiana adresu dostawy. W przypadku zamówienia produktów dostępnych w magazynie, zmiana adresu dostawy nie będzie możliwa po rozpoczęciu przygotowywania i wysyłki zamówienia. Aby znaleźć rozwiązanie swojej sytuacji, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Zazwyczaj po potwierdzeniu zamówienia trudno jest je zmienić. Systemy przetwarzania zamówień są często zautomatyzowane, a po sfinalizowaniu transakcji wprowadzanie zmian może być skomplikowane. Aby jednak uzyskać dokładne informacje na temat zasad modyfikacji zamówień obowiązujących w danej firmie, zaleca się jak najszybszy kontakt z działem obsługi klienta.
Daty dostawy ustalane są wspólnie przez Ciebie i naszego partnera przewozowego. Radzimy skontaktować się z nim jak najszybciej, aby ocenić możliwość zmiany daty dostawy. Aby to zrobić, skorzystaj z linków do śledzenia przesyłek i sprawdź, czy możesz zmienić termin dostawy.
Zalecamy kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy. Jednocześnie prosimy o kontakt z naszym partnerem kurierskim w celu zaktualizowania adresu i/lub podania dodatkowych informacji na temat adresu dostawy.
Zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta naszego przewoźnika i podania numeru przesyłki. Będziesz mógł wspólnie z nimi ustalić przyczyny braku dostawy i/lub powiadomienia o doręczeniu (link do DPD, obsługa klienta).
Jeśli chcesz sprawdzić stan realizacji Twojej przesyłki, zapraszamy do zalogowania się na Twoje konto CAZEBOO. W sekcji „Moje zamówienia” znajdziesz wszystkie szczegóły i informacje niezbędne do śledzenia postępów w realizacji Twojej przesyłki.
Wystarczy wybrać interesujące Państwa zamówienie, aby uzyskać informacje o aktualnym statusie dostawy. Jeśli ma to zastosowanie, znajdziesz tam również wszystkie linki umożliwiające śledzenie Twoich przesyłek.
Oferujemy teraz realizację dostaw za pośrednictwem naszego partnera DPD. W porozumieniu z naszym partnerem zapewniliśmy Państwu najlepszą metodę dostawy. W rzeczywistości, dzięki wiedzy i doświadczeniu DPD, dostawy realizowane są wyłącznie po zaoferowaniu Ci wybranego przez Ciebie terminu. Dlatego wybór numeru telefonu komórkowego jest tak ważny, abyś mógł otrzymywać i odpowiadać na powiadomienia o wyborze sposobu dostawy.
Adres rozliczeniowy stanowi tożsamość i dane kontaktowe osoby składającej zamówienie.
Adres dostawy stanowi tożsamość i dane kontaktowe osoby, która ma otrzymać zamówienie.
Adres dostawy może zatem różnić się od adresu rozliczeniowego.
Jeśli chcesz, aby przesyłka została dostarczona na inny adres niż adres rozliczeniowy (miejsce pracy, punkt odbioru przesyłek, drugi dom itp.), możesz zaproponować inny adres dostawy.
? Informacje wymagane przy dostawie ułatwią otrzymanie Twojego zamówienia.
Przydatność dostarczanych informacji:
- Pełny adres
- Imię i nazwisko
- Numer telefonu komórkowego (wyłącznie w celu podania adresu dostawy, aby móc informować Cię o postępach w realizacji dostawy, komunikować się z dostawcą itp.)
? Podane przez Państwa dane pozwolą nam wystawić fakturę zgodnie z Państwa potrzebami.
Przydatność dostarczanych informacji:
- Pełny adres
- Imię i nazwisko
Możesz utworzyć wiele adresów rozliczeniowych i wysyłkowych według potrzeb.
Tak, produkty są zaprojektowane tak, aby można je było łatwo i szybko zdemontować w przypadku ostrzeżenia przed burzą, zapewniając w ten sposób szybką i bezpieczną reakcję na niesprzyjające warunki pogodowe.
Gwarancja na wszystkie nasze produkty wynosi 2 lata.
Akcesoria kompatybilne z naszymi pergolami to plandeki dachowe oraz komplety 4 zasłon.
Pokrycie dachu pokryte jest powłoką anty-UV 30+, która zapewnia znaczną ochronę przed promieniami słonecznymi.
W razie deszczu woda odpływa przez słupy lub dach. Dodatkowo niektóre produkty są wyposażone w rynny zapewniające sprawne odprowadzanie wody deszczowej.
Produkty zaprojektowano tak, aby były odporne na wiatr w słabych warunkach, jednak nie nadają się do stosowania w warunkach silnego wiatru.
Grubość płyt wynosi 6mm.
Płyty poliwęglanowe mogą być białe lub antracytowo-szare.
Obecnie Cazeboo oferuje kolor antracytowy (RAL 7016), matową biel, beż, zieleń mchu, jasnoszary i szarobrązowy.
Do kupienia są tylko produkty i kolory prezentowane na stronie.
Możesz się z nami skontaktować poprzez formularz kontaktowy, który znajdziesz w zakładce „Pytanie o produkt”. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby zapewnić Państwu wszelką potrzebną pomoc i odpowiedzieć na Państwa pytania dotyczące naszych produktów.
W przypadku zamówienia produktów zarezerwowanych istnieje możliwość złożenia wniosku o anulowanie zamówienia za pośrednictwem formularza kontaktowego. Wyślemy Ci e-mail potwierdzający anulowanie, gdy tylko anulowanie stanie się skuteczne. Jeśli zamówisz produkty dostępne w magazynie, anulowanie zamówienia nie jest już możliwe podczas przygotowywania i wysyłania zamówienia. Zalecamy skontaktowanie się z obsługą klienta za pomocą formularza kontaktowego w celu ustalenia najlepszego rozwiązania umożliwiającego anulowanie zamówienia po jego wysłaniu.
Cazeboo udostępnia formularz odstąpienia od umowy w naszych ogólnych warunkach sprzedaży. Przypominamy, że na złożenie wniosku o odstąpienie od umowy masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Wszystkie informacje dotyczące procedury odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.
Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, zalecamy niezwłoczny kontakt z naszym serwisem. Dane kontaktowe działu obsługi klienta można znaleźć na stronie internetowej. Kontaktując się z nami, będziesz mógł uzyskać informacje o statusie swojego zamówienia, rozwiązać wszelkie problemy i mieć pewność, że Twoja prośba zostanie poprawnie obsłużona.
W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki z powodu jej uszkodzenia, prześlemy Państwu informacje dotyczące zwrotu produktu od naszego partnera przewozowego. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego w sekcji „Mam problem z zamówieniem” i postępuj zgodnie z procedurą tworzenia pliku obsługi posprzedażowej. Pozwoli nam to monitorować sytuację i informować Państwa o postępach w ponownym wysyłaniu uszkodzonych przesyłek.
Po przesłaniu nam informacji o zamówieniu i przesyłkach, których dotyczy zamówienie, będziemy mogli przesłać Ci instrukcje dotyczące sposobu odesłania przesyłek i umożliwienia nam wysłania Ci nieotrzymanego produktu.
Brakuje Ci jakiegoś pakietu?
Czy otrzymałeś wszystkie przesyłki zawarte w zamówieniu, możesz sprawdzić najpierw, logując się na swoje konto w zakładce „Szczegóły zamówienia”. Następnie będziesz mógł sprawdzić, czy wszystkie przesyłki zostały do Ciebie dostarczone. Jeżeli nie otrzymałeś/aś którejś z przesyłek z powodu wyjątkowo długiego czasu dostawy, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego działu obsługi posprzedażowej.
Czy w przesyłce brakuje jakichś części?
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego serwisu posprzedażowego, podając brakujące części i ich kody (sporządź pełną inwentaryzację części znajdujących się w paczkach i porównaj ją z częściami wymienionymi w instrukcji montażu). W zależności od brakujących elementów wspólnie znajdziemy rozwiązanie, dzięki któremu będziesz mógł spokojnie złożyć swoje rzeczy!
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, w sekcji „mój produkt nie działa”, „mój produkt już nie działa” lub „nie mogę uruchomić mojego produktu”, w zależności od sytuacji. Ustalimy działania, jakie należy podjąć w celu znalezienia rozwiązania napotkanego problemu.
Wymiana produktu nie jest obecnie możliwa. Jeśli nadal obowiązuje Cię ustawowy okres odstąpienia od umowy, możesz złożyć do nas wniosek w tej sprawie. Zawsze możesz się z nami skontaktować poprzez formularz kontaktowy serwisu posprzedażowego.
Cazeboo oferuje możliwość zwrotu towaru ze względu na jego objętość i/lub wagę. Koszt zwrotu produktów składa się ze stałej opłaty wynoszącej 26,45 euro (w tym podatek) za paczkę + koszty zmienne zależne od wagi paczki (zobacz nasze Warunki). Koszty zwrotu uwzględniają zwrot kosztów logistycznych związanych ze zwrotami.
Możesz utworzyć konto klikając bezpośrednio na piktogram przedstawiający postać w prawym górnym rogu.
Następnie zostaniesz przekierowany na stronę logowania i/lub rejestracji, po prostu kliknij „Zarejestruj”.
Teraz wystarczy, że wypełnisz formularz zakładania konta, podając swoje dane osobowe (tytuł, imię i nazwisko), a także adres e-mail. Następnie wybierz swoje poufne hasło.
Teraz wystarczy, że potwierdzisz swoje konto, klikając „Utworzę konto”
1. Najpierw musisz uzyskać dostęp do strony logowania, znajdującej się na górze strony, oznaczonej piktogramem znaku.
2. Dotrzesz na następującą stronę, kliknij „Zapomniane hasło”:
3. Następnie wpisz swój adres e-mail, a wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail umożliwiającą zmianę hasła (wiadomość może trafić do SPAMU, sprawdź folder SPAM).
4. Teraz możesz zalogować się na swoje konto, używając nowych danych logowania.
1. Najpierw musisz zalogować się na swoje konto znajdujące się w prawym górnym rogu strony głównej:
2. Następnie zaloguj się, używając swojego adresu e-mail i hasła.
3. Znajdziesz się na tej stronie, kliknij na zakładkę „Moje dane osobowe”:
4. Po przejściu do sekcji „Moje dane osobowe” możesz zmodyfikować wszystkie określone pola
Chcesz wprowadzić zmiany, których nie można dokonać w ten sposób?
Na poniższą odpowiedź „Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie?”, odpowiedz nie. Formularz kontaktowy umożliwi Ci zwrócenie się do nas z prośbą o wprowadzenie konkretnych zmian odpowiadających Twoim potrzebom.
Problemy z połączeniem mogą być spowodowane przez kilka czynników:
? Błąd witryny logowania:
Być może próbujesz zalogować się do niewłaściwej witryny Cazeboo.
Na przykład, jeśli utworzyłeś konto na Cazeboo.fr, będziesz mógł zalogować się tylko do Cazeboo.fr.
W związku z tym nie będzie możliwe złożenie zamówienia na naszych pozostałych stronach: Cazeboo.de / Cazeboo.es / etc.
Upewnij się więc, że łączysz się z właściwą stroną Cazeboo, na której wcześniej się zarejestrowałeś.
Uwaga: ważne jest, aby utworzyć konto w kraju, do którego ma zostać dostarczone zamówienie.
Na przykład, jeśli mieszkasz we Francji i chcesz, aby Twoja przesyłka została dostarczona do Francji, ważne jest, abyś założył konto na stronie Cazeboo.fr. W przeciwnym razie nie będzie można dostarczyć zamówienia do tego kraju.
? Błąd hasła:
Być może nie możesz się zalogować, gdyż wpisałeś nieprawidłowe hasło.
W takim przypadku, jeśli nie pamiętasz swojego hasła lub je zgubiłeś, zachęcamy do przejścia do sekcji „Potrzebuję informacji o tym, jak działa moje konto”, gdzie znajdziesz procedurę zmiany hasła.
Tak, jest całkowicie możliwe powiązanie kilku adresów ze swoim kontem klienta w Cazeboo. Dzięki temu masz możliwość elastycznego wyboru różnych adresów wysyłki w zależności od swoich potrzeb.
Cazeboo zobowiązuje się do ochrony wszystkich Twoich danych osobowych. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu bezpiecznego dostarczenia Ci produktów.
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 6 stycznia 1978 r. mają Państwo prawo w dowolnym momencie uzyskać dostęp, poprawić lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych Państwa dotyczących.
Akcję tę można wykonać:
? Bezpośrednio na stronie internetowej w obszarze „Moje konto”, a następnie w „Moje dane osobowe”
? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my podejmiemy wszelkie niezbędne kroki, zgodnie z Twoją prośbą.
Cazeboo zobowiązuje się do ochrony wszystkich Twoich danych osobowych. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu bezpiecznego dostarczenia Ci produktów.
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 6 stycznia 1978 r. mają Państwo prawo w dowolnym momencie uzyskać dostęp, poprawić lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych Państwa dotyczących.
Akcję tę można wykonać:
? Bezpośrednio na stronie internetowej w zakładce „Moje konto”, a następnie w zakładce „Moje dane osobowe”.
? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my podejmiemy wszelkie niezbędne kroki, zgodnie z Twoją prośbą.
Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat od dnia zakończenia stosunku umownego.
Cazeboo nawiązało współpracę z uznanymi partnerami w świecie metod płatności.
Oczywiście wszystkie te metody płatności są bezpieczne.
Dzięki temu możemy zaoferować Ci szeroki wachlarz metod płatności!
Metody płatności w zależności od kraju:
Francja:
Zakup możliwy na cazeboo.fr następującymi metodami: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, przelew natychmiastowy (Fintecture)
Belgia:
Zakup możliwy na cazeboo.be za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma
Irlandia:
Zakup możliwy na cazeboo.ie za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Luksemburg:
Zakup możliwy na cazeboo.lu następującymi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Niemcy :
Zakup możliwy na cazeboo.de za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma
Austria:
Zakup możliwy na cazeboo.at następującymi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma
Hiszpania:
Zakup możliwy na cazeboo.es za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma
Portugalia:
Zakup możliwy na cazeboo.pt za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma
Włochy:
Zakup możliwy na cazeboo.it za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma
Holandia:
Zakup możliwy na cazeboo.nl za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma
Polska:
Zakup możliwy na cazeboo.pl następującymi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay
Dania:
Zakup możliwy na cazeboo.dk następującymi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Finlandia:
Zakup możliwy na cazeboo.fi następującymi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Szwecja:
Zakup możliwy na cazeboo.se za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Słowacja:
Zakupów na cazeboo.sk można dokonać następującymi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Słowenia:
Zakup możliwy na cazeboo.si następującymi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Rumunia:
Zakup możliwy na cazeboo.ro za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay
Łotwa:
Zakup możliwy na cazeboo.lv następującymi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Litwa:
Zakup możliwy na cazeboo.lt za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Węgry:
Zakup możliwy na cazeboo.hu następującymi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Chorwacja:
Zakup możliwy na cazeboo.hr za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Grecja:
Zakup możliwy na cazeboo.gr za pomocą następujących metod: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Republika Czeska:
Zakupów na cazeboo.cz można dokonać następującymi metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Znajdziesz je wszystkie w momencie płatności i możesz wybrać tę, która najbardziej Ci odpowiada!
Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie > Metody płatności.
Obecnie nie oferujemy tego systemu płatności.
Rozwiązanie to jest obecnie rozważane, ale nie jest dostępne w Twoim kraju.
Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie > Opcje płatności
Cazeboo oferuje Ci dwa rozwiązania płatności w kilku ratach:
- Paypal 4x
Dzięki Paypal masz możliwość zapłaty w 4 ratach bez opłat. Pierwsza płatność zostanie zrealizowana w momencie złożenia zamówienia, a ostatnia — 3 miesiące po złożeniu zamówienia.
Jakie są warunki przyjęcia?
Warunki kwalifikowalności do oferty płatności ratalnych za pośrednictwem PayPala zależą od uznania firmy. Możesz się z nimi skontaktować, aby ustalić dostępne dla Ciebie rozwiązania.
Alma
Zapłać w 3 ratach bez opłat kartą Visa lub Mastercard dzięki Alma. W dniu złożenia zamówienia zapłacisz 1,3 wartości koszyka. A potem, 30 dni po złożeniu zamówienia, zapłacisz ponownie? kwoty Twojego koszyka. Pozostałą kwotę zostaniesz obciążony po upływie 60 dni od złożenia zamówienia.
Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie > Metody płatności
Korzystanie z PayPal jest bezpłatne.
Wystarczy, że założysz konto PayPal lub użyjesz istniejącego konta.
Następnie zostaniesz przekierowany do okna dialogowego obsługiwanego przez PayPal, w którym będziesz mógł sfinalizować płatność.
Po dokonaniu płatności otrzymasz e-mail z potwierdzeniem transakcji.
Korzystając z serwisu PayPal, nie musisz podawać danych bankowych przy płaceniu za zamówienie na naszej stronie: Twoje dane finansowe nie są przekazywane sprzedawcy.
PayPal szyfruje i zabezpiecza Twoje dane oraz działa jako pośrednik umożliwiający przeprowadzanie transakcji w całkowicie bezpieczny sposób.
Paypal oferuje, według własnego uznania, 4-ratalny system płatności. Zalecamy kontakt z PayPalem w celu ustalenia, czy kwalifikujesz się do skorzystania z tej opcji.
Fintecture to rozwiązanie umożliwiające natychmiastowe przelewy pieniężne, zatwierdzone przez Banque de France.
Dzięki Fintecture możesz płacić za zakupy bezpośrednio ze swojej bezpiecznej strefy bankowej:
1-Wybierz swój bank.
2-Zidentyfikuj się za pomocą swoich zwykłych identyfikatorów bankowych.
3-Zatwierdź transakcję.
4-Potwierdź transakcję na swoim telefonie komórkowym.
5-Twoja płatność została potwierdzona.
Główne zalety płacenia za pomocą Fintecture:
? Nie obowiązują Cię żadne ograniczenia co do kwot dokonywanych zakupów, a limity Twojej karty kredytowej nie ulegną zmianie.
? Nie musisz podawać swojego numeru IBAN ani danych swojej karty bankowej.
? Twoje zamówienie zostanie zrealizowane natychmiast (w przeciwieństwie do klasycznego przelewu bankowego).
Dwie fazy mogą potwierdzić odmowę zapłaty:
Zaraz po sfinalizowaniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę informującą o odmowie:
Na Twoją skrzynkę e-mail automatycznie zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca, że transakcja nastąpiła omyłkowo.
W niektórych przypadkach bank może odmówić autoryzacji płatności (brak wystarczających środków, przekroczenie limitu banku, odmowa banku itp.)
Oczywiste jest, że nie możemy zrealizować zamówienia, dopóki nie rozwiążesz problemu z Państwa strony.
W takich przypadkach zalecamy:
Określ powody tej odmowy.
Znajdź odpowiednie rozwiązanie, aby wyeliminować przyczyny tej odmowy.
Ponownie złóż zamówienie, biorąc pod uwagę poniższe przyczyny (problem z 3DS, limit bankowy, niewystarczające środki itp.)
Istnieje kilka powodów, dla których płatność może zostać odrzucona.
Omówimy najczęstsze przypadki i sposoby ich rozwiązania.
W przypadku kart bankowych i płatności za pośrednictwem systemu Paypal:
System 3DS:
Cazeboo zabezpiecza wszystkie swoje transakcje za pośrednictwem systemu 3DS.
Ten system bezpieczeństwa może się różnić w zależności od instytucji bankowej, w której się znajdujesz: wymagany kod weryfikacyjny, aplikacja bankowa wysyłająca do Ciebie prośbę o potwierdzenie danej płatności itd.
Jak to naprawić?
Będziesz musiał ponownie złożyć zamówienie i postępować ściśle według procedury 3DS udostępnionej przez Twój bank, do którego Cię przekierujemy.
Pułap płatności internetowych:
Możliwe, że Twój bank ogranicza Twój limit zakupów online (w danym okresie i/lub maksymalną kwotę transakcji).
Możliwe przypadki:
Dokonałeś kilku zakupów pod rząd w krótkim okresie czasu. Łączna kwota przekracza limit zakupu.
Zamówienie, które chcesz zrealizować, przekracza Twój limit.
Jak to naprawić?
Zalecamy kontakt z bankiem w celu potwierdzenia przyczyny odmowy płatności.
Jeśli to konieczne, możesz zwrócić się do banku o zwiększenie limitu lub zaczekać kilka dni przed ponownym złożeniem zamówienia.
Te zmiany sufitu mogą nie nastąpić natychmiast.
Możesz również skorzystać z innej metody płatności.
Odmowa realizacji transakcji bankowej:
Mamy niewiele dowodów wyjaśniających tę sprawę.
Jak to naprawić?
Zalecamy kontakt z bankiem w celu potwierdzenia przyczyny odmowy płatności.
Możesz nam o nich powiedzieć, abyśmy mogli w przyszłości udoskonalić nasze usługi.
Niewystarczające środki:
Finalizując zamówienie, prosimy Twój bank o potwierdzenie, czy możemy pobrać kwotę zamówienia.
Jednym z przypadków, które mogą się zdarzyć, jest brak wystarczających środków w momencie składania zamówienia. W takich przypadkach bank odmawia autoryzacji.
Jak to naprawić?
Sprawdź środki na koncie użytym do transakcji.
W razie potrzeby skontaktuj się ze swoim bankiem.
Złóż zamówienie ponownie, gdy tylko bank potwierdzi, że saldo Twojego rachunku nie blokuje ponownie autoryzacji bankowej.
Oczekująca płatność występuje wtedy, gdy nie dokonano płatności przy użyciu wybranej metody płatności.
Na przykład mogłeś nie wprowadzić kodu bezpieczeństwa 3DS.
Ta sprawa szybko trafi do wniosku o odmowę zapłaty. Poinformujemy Cię drogą mailową. (patrz płatność odrzucona)
1. Aby znaleźć swoją fakturę, musisz najpierw zalogować się na swoje konto Cazeboo, korzystając z danych logowania Cazeboo. Aby to zrobić, musisz najpierw uzyskać dostęp do strony logowania, znajdującej się na górze strony, oznaczonej piktogramem.
2. Następnie wprowadź swoje identyfikatory Cazeboo (login i hasło).
3. Po zalogowaniu się na swoje konto kliknij ikonę postaci (Twoje konto) w prawym górnym rogu, a zostaniesz przekierowany na stronę swojego konta.
4. Następnie kliknij „Moje zamówienia”, pojawią się wszystkie zamówienia złożone w Cazeboo, kliknij „Zobacz szczegóły” zamówienia, dla którego chcesz otrzymać fakturę
5. Po przejściu do sekcji „Moje zamówienia” kliknij „Zobacz szczegóły” zamówienia, dla którego chcesz otrzymać fakturę
6. Znajdziesz się na tej stronie, musisz tylko pobrać fakturę
Aby odnaleźć fakturę, musisz najpierw zalogować się na swoje konto Cazeboo, korzystając z danych logowania Cazeboo. Aby to zrobić, musisz najpierw uzyskać dostęp do strony logowania, znajdującej się na górze strony, oznaczonej piktogramem.
Następnie wprowadź swoje identyfikatory Cazeboo (login i hasło).
Po zalogowaniu się na swoje konto kliknij ikonę osoby (Twoje konto) w prawym górnym rogu, a zostaniesz przekierowany na stronę swojego konta.
Następnie kliknij „Moje zamówienia”, pojawią się wszystkie Twoje zamówienia złożone w Cazeboo, kliknij „Zobacz szczegóły” zamówienia, dla którego chcesz otrzymać fakturę.
Po przejściu do sekcji „Moje zamówienia” kliknij „Zobacz szczegóły” zamówienia, dla którego chcesz otrzymać fakturę.
Znajdziesz się na tej stronie, gdzie będziesz musiał tylko pobrać fakturę.
Chcesz uzyskać więcej informacji o Cazeboo?
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi pod poniższymi linkami:
Informacje prawne
Nasze zobowiązania
Kim jesteśmy?
1. Wyszukaj i wybierz produkt oferowany przez Cazeboo poprzez kategorie produktów lub bezpośrednio za pomocą paska wyszukiwania. Następnie zobaczysz kartę produktu.
2. Dodaj wybrany(e) produkt(y) klikając „Dodaj do koszyka”.
3. Twój koszyk pojawi się po prawej stronie. Teraz możesz złożyć zamówienie (lub kontynuować zakupy, jeśli interesują Cię inne produkty).
4. Złożenie zamówienia wymaga utworzenia konta użytkownika (w razie potrzeby zapoznaj się z pytaniem „Jak utworzyć moje konto”), dzięki czemu będziemy mogli poznać adres dostawy, adres rozliczeniowy i przydatne dane kontaktowe, dzięki czemu osoba dostarczająca będzie mogła zaplanować i zapewnić dostawę w dobrym stanie *
5. Wystarczy, że podasz nam preferowaną metodę płatności przy rejestracji zamówienia, a my zajmiemy się resztą!
6. Otrzymasz automatyczny e-mail potwierdzający rejestrację Twojego zamówienia. Następnie w ciągu kilku dni przystąpimy do przygotowania i wysyłki zamówienia.
7. Postęp realizacji zamówienia możesz śledzić w swojej strefie klienta, w sekcji „Moje zamówienia”.
8. Po przekierowaniu do sekcji „Moje zamówienia” kliknij „Zobacz szczegóły” interesującego Cię zamówienia.
9. Na koniec będziesz mieć dostęp do śledzenia swojego zamówienia, klikając „Śledź przesyłkę”.
Świadomie podjęliśmy decyzję o tym, aby nie oferować Państwu numeru telefonu o podwyższonej stawce, na którym niekoniecznie uzyskaliby Państwo odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.
Dążymy do:
? Aby umieścić w sieci wszystkie potrzebne informacje (czytelne instrukcje, dane techniczne, wymiary itp.)
? Aby odpowiedzieć na wszystkie Państwa zapytania pisemne w ciągu 24 godzin roboczych: odpowiedzi pisemne są zazwyczaj lepiej udokumentowane i dokładniejsze niż rozmowa telefoniczna.
? Aby oddzwonić do naszych klientów, jeśli pomoże nam to lepiej spełnić ich potrzeby. Aby to zrobić, wyślij do nas zapytanie za pomocą formularza, odpowiadając nie na pytanie poniżej: „Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie”
Cazeboo tworzy swoje produkty mając na celu wyłącznie zaspokojenie Państwa potrzeb.
Już wkrótce:
Status ten w przypadku naszych produktów oznacza, że ich powrót do stanu magazynowego jest określony przybliżoną datą. Informacje te można znaleźć na kartach naszych produktów, pod krótkim opisem.
W takim przypadku, jeśli jesteś zainteresowany produktem, możesz skorzystać z funkcji „Powiadom mnie”, aby otrzymać powiadomienie, gdy będzie on ponownie dostępny. Aby zapoznać się z tą procedurą, zapraszamy do zapoznania się z naszymi FAQ w sekcji „Jak korzystać z systemu powiadomień o produktach oferowanego przez Cazeboo?”
Ofiara swojego sukcesu:
We wszystkich przypadkach są to produkty, których zapasy zostały wyczerpane. Produkty niedostępne w magazynie są wówczas oznaczane jako „Niedostępne”.
Ten produkt zostanie odnowiony, ale obecnie jest niedostępny i nie jesteśmy w stanie podać Ci daty jego ponownego pojawienia się w sprzedaży.
Podobnie jak w poprzednim przypadku dotyczącym pozycji „Wkrótce dostępnych”, możesz utworzyć alert, który powiadomi Cię o nowej dostępności.
Czasami może się zdarzyć, że pewne produkty nie spełnią już oczekiwań społeczności Cazeboo.
W takich przypadkach możemy wstrzymać produkcję niektórych artykułów w celu zaoferowania nowych asortymentów, bliższych Państwa oczekiwaniom.
Zawsze możesz skontaktować się z nami, aby dowiedzieć się, czy produkt ten będzie kiedyś ponownie dostępny, a jeśli nie jest to planowane, możemy zaproponować Ci różne alternatywy dla podobnych produktów.
W związku z tym nie można zamówić produktu, który jest niedostępny.
Jeśli jednak wpadnie Ci w oko niedostępny produkt, możesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko pojawi się ponownie w magazynie.
Oto procedura pozwalająca to osiągnąć:
Aby to zrobić, wyszukaj interesujący Cię model, a następnie przejdź do jego karty produktu.
Następnie kliknij przycisk „Powiadom mnie” na karcie produktu.
Zostaniesz przekierowany na stronę logowania.
Aby potwierdzić alert, musisz być zalogowany na swoim koncie Cazeboo. Jeśli potrzebujesz pomocy przy tworzeniu konta, zapoznaj się z odpowiedzią na poniższe pytanie: Jak utworzyć konto użytkownika Cazeboo?
? Jeśli masz już konto: wprowadź swój adres e-mail i hasło używane do konta Cazeboo i kliknij „Zaloguj się”
? Jeśli jesteś nowym użytkownikiem Cazeboo: Kliknij „Zarejestruj się”, a następnie utwórz konto Cazeboo.
Po zalogowaniu lub zarejestrowaniu otworzy się ta strona, na której zostanie potwierdzone utworzenie alertu dotyczącego interesującego Cię produktu.
Wszystko, co musisz zrobić, to czekać, my zajmiemy się resztą. Powiadomimy Cię, gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny!
UWAGA: W przypadku gdy produkt nie będzie już dostępny w sprzedaży, powiadomimy Cię o tym niezwłocznie po otrzymaniu takiej informacji.
Cazeboo dba o to, aby oferować wyłącznie produkty, które są dostępne w magazynie.
System rezerwacji priorytetowych pozwala na definitywne zamówienie interesujących Cię produktów na kolejną wizytę. Masz pełną przejrzystość w kwestii szacowanego czasu dostawy tych produktów.
Konkretnie rzecz biorąc, wystarczy wybrać interesujące Cię produkty i dodać je do koszyka.
Dzięki Cazeboo składanie zamówień w przedsprzedaży nigdy nie było łatwiejsze.
Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie > Produkty z możliwością rezerwacji
Aby złożyć zamówienie w przedsprzedaży w Cazeboo, kliknij przycisk „Zamów w przedsprzedaży” dostępny i widoczny na karcie produktu:
Aby potwierdzić zamówienie w przedsprzedaży, musisz zalogować się na swoje konto Cazeboo:
Jeśli posiadasz już konto: wprowadź swój adres e-mail i hasło używane w koncie Cazeboo i kliknij „Zaloguj się”.
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem Cazeboo: kliknij „Zarejestruj się”, a następnie utwórz konto Cazeboo.
Po zalogowaniu się lub zarejestrowaniu sfinalizuj zamówienie w przedsprzedaży i zapewnij sobie priorytetową rezerwację przy kolejnych przyjazdach.
E-mail potwierdzający Twoje zamówienie w przedsprzedaży zostanie do Ciebie automatycznie wysłany. Teraz wystarczy, że zaczekasz, aż Twój produkt będzie ponownie dostępny w magazynie i dostarczony do Twojego domu! (Wyślemy Ci e-maile z informacją!)
Dostawa
4/7 dni
Bezpieczne
płatności
Darmowa dostawa
Bezkontaktowa
dostawa
Witamy w Cazeboo!
Specjalizująca się w internetowej sprzedaży nowoczesnego wyposażenia zewnętrznego, w szczególności pokryć tarasowych i ogrodowych, Cazeboo stawia sobie za punkt honoru zaoferowanie kompletnej oferty, która zwiększy wartość Twojego wyposażenia zewnętrznego zgodnie z najnowsze trendy rynkowe, w bardzo konkurencyjnych cenach!
Jakość w dobrej cenie! To jest motto Cazeboo!
Wszystkie nasze produkty zostały przemyślane i zaprojektowane w formie zestawu.
Łatwy i szybki montaż, samodzielny montaż pergoli Cazeboo, altan i wiat garażowych będzie dziecinnie prosty.
Wszystkie nasze modele zostały zaprojektowane tak, aby łączyć zarówno bezpieczeństwo, jak i estetykę.
Cazeboo oferuje wybór, który spełni wszystkie Twoje pragnienia i wymagania: płócienna pergola, bioklimatyczna, altana ogrodowa, wiata garażowa, kiosk, ...
W Cazeboo robimy wszystko, aby Cię zadowolić!
Odkryj również wszystkie nasze akcesoria do wyglądu zewnętrznego, który wygląda jak Ty: oferujemy płótno i zapasowe części dachu, aby udoskonalić Twój projekt .
Aby ułatwić Ci wybór, masz wszystkie informacje techniczne, szczegółowy opis produktu, a także wizualizacje sytuacji na wszystkich naszych kartach produktów.
Płatności są bezpieczne a dostawa jest darmowa, więc zysk weź to i udanych zakupów!